Princess 213001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 213001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sietske 19-10-2009
Geschreven voor: Princess 213001

---------- derde review 19-10-2009 ----------
Ik ben al meer dan een jaar in het bezit van deze blender.

Hij bevalt mij prima, doet waar ik hem voor heb aan geschaft milkshakes maken.

Na gebruik de glazenkan gelijk afspoelen met warm water dat werkt het beste inverband met het schoonmaken..

---------- tweede review 15-08-2008 ----------
Ik heb deze blender net gekocht hij is als je van dit model houd erg mooi.
Ik heb hem geprobeerd en hij doet het goed ik vind het geluid ook erg mee vallen.
Gemakkelijk te bedienen zonder poespas staat stevig en maakt heerlijke milkshakes.
Er zat alleen geen beschrijving van de blender bij dat vind ik wel vreemd weet iemand of dat zo hoort bij deze Princess

---------- eerste review 01-08-2008 ----------
Ik ben zeer tevreden over deze blender ik gebruik hem voor milkshake's

Hiervoor had ik een Kenwood die brande elke keer door, ik heb 2 x een nieuwe gehad tot dat ie de derde x weer doorbrande toen had ik het echt helemaal gehad met die blender dit alles gebeurde in een jaar tijd, ik heb toen wel mijn geld terug gekregen...

Het schoonmaken valt wel mee.
Ik spoel hem gelijk om als ik hem heb gebruikt.

Sietske 15-08-2008
Geschreven voor: Princess 213001

Ik heb deze blender net gekocht hij is als je van dit model houd erg mooi.